Vennligst velg en dato for avreise og en dato for hjemreise.

Klager og reklamasjon

I Dalen Parkering jobber vi 24 timer i døgnet, 365 dager i året for å kunne tilby Gardermoens rimeligste langtidsparkering. Vi streber etter å tilby våre kunder en god opplevelse hver eneste gang gjennom hele prosessen. Helt fra du bestiller parkering på nett, til du lander og skal reise hjem igjen etter endt reise.

digitalt bilde av et skjema og tre personer som fyller ut skjema

Fremgangsmåte

Dessverre hender det at det oppstår uhell og andre uforutsette hendelser. Dersom du har hatt en dårlig opplevelse med kundeservicen eller parkeringen ønsker vi å høre fra deg. Alle tilbakemeldinger hjelper oss å i å forbedre vårt tilbud og bli enda bedre.

Alle klager skal sendes til reklamasjon@dalenparkering.no og vil behandlet fortløpende.

 

Hos Dalen Parkering skal bilen din være trygg

Vi ønsker også presisere at vi er den eneste parkeringen på Gardermoen som har tatt ganske mange grep for å unngå skader. Vi har satt opp stolper mellom hver parkeringsplass (2,7m) for å øke avstanden mellom bilene. Vi gir også beskjed om at det kun er sjåføren som får kjøre inn på området. Dette for å unngå at bagasje blir dratt mellom bilene.

 

Vårt parkeringsanlegg er trygt fordi vi tilbyr:

• ekstra brede parkeringsplasser hvor bileier parkerer og henter ut egen bil
• sikkerhetskameraer og god opplysning fordelt utover hele anlegget
• HD-kameraer som fotograferer bin bil fra alle kanter på vei inn til parkeringen
• et ryddig registreringssystem

Usikker på hva du bør se etter og hvordan du sikrer deg og din bil best mulig?
Vi har lagd en guide med «Dette bør du alltid sjekke før du setter fra deg bilen på flyplassen»